יום רביעי, 3 בפברואר 2016

פארק האקסטרים של עכו

ב-1 באפריל 2015 נפתח בעכו פארק האקסטרים החדש והוא המתחם האתגרי הגדול והמקצועי ביותר בישראל.

מאחורי תאריך הפתיחה של הפארק (1 באפריל) יש סיפור מעניין: בדיוק 36 שנה לפני כן, ב-1 באפריל 1979, קפצו ארבעה סטודנטים מאוקספורד מגשר בגובה 76 מטר בבריסטול. הם היו הראשונים שקפצו בנג'י בצורתו המודרנית.



פרויקט פארק האקסטרים של החברה הכלכלית של עיריית עכו הוא עוד צעד אחד מני רבים שנעשה לפיתוח וקידום העיר עכו. הפארק הוקם ולא בכדי, באזור בו נמצא מתחם הטניס הגדול של עכו, מגרש כדורגל, מסלול אופניים אתגרי - פאמפ טרק ועוד. אפשר לומר שזהו האזור החדשני, הספורטיבי והאתגרי של עכו שמעניק נדבך נוסף לאטרקציות העיר העתיקה ומרחיב את אופקי המשיכה של עכו לתיירות מהארץ ומחו"ל.

מה בפארק?

הפארק מכיל 2000 מ"ר של קירות טיפוס פנימיים וחיצוניים המשלבים זוויות שונות ורמות שונות, כולל קירות טיפוס לילדים. ה"בנג'י דרופ" הוא מתקן בנג'י מיוחד בגובה 32 מטר שמאפשר הגעה רכה ונעימה אל הקרקע בזכות מערכת האטה משוכללת. בפארק יש גם אומגות, מתחם גשרים תלויים ועוד.

את הפארק מפעילה חברת "שפן הסלע" שאמונה על בניית מתקני אתגר מסיביים בכל רחבי הארץ ויצקה לתוך הפארק את מירב מתקני האתגר להנאתם של חובבי הספורט האתגרי.

לסיכום, אם טרם ביקרתם בפארק אקסטרים עכו, מומלץ לבקר. זוהי חוויה שונה ומאתגרת שמחברת אותנו לגופנו ומפתחת קישורים חשובים אצל ילדים ונוער. הפארק פועל בהתאם לתקני בטיחות מחמירים ומופעל על ידי מיטב המדריכים בתחום, כך שאין לכם מה לדאוג, רק להגיע וליהנות. אקסטרים עכו: 1700-556-070

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה